RAHSIA HATI

wahai sahabat hidup didunia cuma sedetik knp haruskita lalai dengan kemewahan sementara ,JIKA KITA MELETAK CINCIN DI LAUTAN LUAS ,DIDALAM RUANGAN CINCIN ITULAH DUNIA LAUTAN YG LUAS ITU AKHIRAT !!!!

Thursday 12 April 2012

KATA2 MENCERMINKAN KEPERBADIAN KITE

Assalamualaikum salam dilayang dulu helloww gurl and boys yang baik dan boys yang suke ckp kotor!!!!!!
aku bukan ape ye la bukan semua lelaki didunia ni suke ckp kotor kan begitu jugak gan gurl kan yer .BAK KATA ORANG BIJAK PANDAI KATA2 MENUNJUKKAN SIAPA KITA BURUK KITE CKP BURUKLAH DIRI KITA!!!!   huhhh aku memang pantang kalau mana2 manusia x kira lelaki or perempuan cakap kotor AKA LUCAH memang makan penampar sulung la.Pernah dulu 2 3 orang makan penampar aku sebab cakap kotor !!! orang yang ckp kotor di ibaratkan mendedahkan kepada semua yang otak dan hatinya kotor that why aku x nk kawan2 aku or sape2 ckp kotor.Seperti pemakaian TUDUNG la persepsi wanita yang x bertudung ckp : ALAH KLU PAKAI TUDUNG TAPI HATI BUSUK MACAM BANGKAI BAIK JAHAT JUGAK KAN.


Yes betul tapi sekurang-kuranya diaa menutup aurat dan tidak mendatangkan dosanya apabila orang lain melihatnya.dosa yg manusia lain x tahu itu dia dan allah swt;
Ada jugak wanita tidak menutup aurat cakap bila dinasihati:EH KAU SIBUK APA JAGA TEPI KAIN KAU SUDAHLA KUBUR MASING2 AKU KEJE MAKAN ULAT KE KAU SIBUK APA!!


Memang betul KUBUR MASING2 TAPI APABILA SESEORANG MELIHAT SESEORANG YANG TIDAK MENUTUP AURAT JIKA IA TIDAK MENEGUR SESEORANG YANG TIDAK MENUTUP AURAT ITU JIKA DI PADANG MASYAR NANTI ALLAH AKAN MENGAZAB .ANTARA PARA ULAMAK DGN ORANG JAHIL .AHLI ULAMAK DAHULU YANG DIDAKWA KERANA TIDAK MEMBERITAHU KEPADA SI JAHIL ITU.


KONCKLUSION DISINI RAMAI WANITA YANG X DAPAT MASUK SYURGA KERANA MULUTNYA jadi sy mohon disini sila jaga mulut anda dan sy juga mulut sy supaya kita sama-sama masuk SYURGA AMIN

No comments:

Post a Comment