RAHSIA HATI

wahai sahabat hidup didunia cuma sedetik knp haruskita lalai dengan kemewahan sementara ,JIKA KITA MELETAK CINCIN DI LAUTAN LUAS ,DIDALAM RUANGAN CINCIN ITULAH DUNIA LAUTAN YG LUAS ITU AKHIRAT !!!!

Monday 19 March 2012

PESANAN UNTUK CALON SPM 2011


Harini 218hb march 2012,besok berape ye?LUSA 21hb march 2012ade ape ye dengan tarikh tu?oww keputusan spm 2011 la kawan..takot?normal la tu takut...hrmm so harini aku nak pesan untuk diri aku sendiri dan nak bagitau korang jugak serba sedikit tentang perasaan yang aku alami.
Firstly,besok ape pon result yang aku dapat,aku redha je la,sebab aku rase aku dah berusaha sehabis baik dah,kalau aku xdapat jugak result yang semua orang idam2kan,just terime je la,mungkin allah ada sediakan kejayaan yg lain untuk kita pada masa hadapan..allah dah atur yang terbaik untuk kita semua,ade orang yang cemerlang spm tapi dekat ipta die xcemerlang..allah maha adil dan setiap yang berlaku mesti ade hikmah kan.
Kalau lah aku dapat result yang semua orang idam2kan,aku bersyukur sangat2.tapi aku xtau la kenapa untuk spm ni aku rasa macam yakin sangat yang aku boleh dapat yang the best,xmcm pmr dengan upsr dulu,dapat macam mane pon muke toyee jerk.xde perasaan
tapi bile otak aku fikir macam tu aku teros jadik macam "eyh!dah r,malas aku nak berharap sangat,karang kalau xdapat kecewa nnt,malu jerk" sebab aku bukannya orang yang cerdik pandai.
otak aku ni biase2 jerk,sebab KEMALASAN aku dalam pelajaran la yang menyebabkan aku xtermasuk golongan orang yang cerdik pandai.aku fikir lagi
"xmungkin r aku dapat capai target,sbb dlm seumur hidup aku,aku xpenah dapat banyak2 A ni" tapi allah maha berkuasa kan,ape pun boleh jadik.
Tapi kalau kita gagal dalam spm ni,xbermaksud kita gagal untuk selamanya kan.
ape2 pon goodluck untuk semua yang akan mengambil keputusan spm esok!!!
semoga kite semua dapat result yang cemerlang..amin!!!.
just doa banyak2 and tawakal je la :)
btw ape pon keputusan yang korang dapat,terima dengan redha je la keh.
Peringatan untuk semua : harini jangan suka2 sangat eyh,takot besok korang kecewa.

No comments:

Post a Comment