RAHSIA HATI

wahai sahabat hidup didunia cuma sedetik knp haruskita lalai dengan kemewahan sementara ,JIKA KITA MELETAK CINCIN DI LAUTAN LUAS ,DIDALAM RUANGAN CINCIN ITULAH DUNIA LAUTAN YG LUAS ITU AKHIRAT !!!!

Tuesday 6 March 2012

Kawan2 aku sayang kamua semua

Hari ni genaplah 3 bulan aku berpisah dengan kawan2 .hidup sebagai seoarang yang dewasa perlu bekerja ,perlu matang dalam menangani masalah yang dihadapi.


Betapa cepatnya masa berlalu ,betul kata orang zaman remaja zaman persekolahan sungguh indah berbanding dengan zaman dewasa yang penuh onak duri yang perlu ditempuhi .lagi seminggu akan tibalah hari yang mendebarkan HAL ANTARA HIDUP DAN MATI  keputusan SPM akan keluar ADAKAH AKU AKAN MENARA GADING @ AKU TERPAKSA MASUK TINGKATAN 6 .YA ALLAH PERMUDAHKANLAH URUSAN KU kawan2 jika boleh ku undurkan masa aku akan putarkan masa kite semua berbahagia bersama berlari berkejaran bersama 2 guru ohh sunggu indah jika di imbas kembali .OH TIDAK AKU LUPA nk siapkan kerje data seklh kakk aku ok la kawan2 nanti aku sambung balik ok bye assalamualikum hehhe 

No comments:

Post a Comment